Meer dan 25 geschenken nodig? Vraag naar offerte via:

Veelgestelde vragen


Bestellen

Boompjes die op werkdagen vóór 16:00 uur besteld zijn, worden de volgende werkdag (incl. zaterdag) bezorgd. Na 16.00 uur, zit er één werkdag tussen de besteldatum en de eerst mogelijke bezorgdatum. Je kunt het boompje van GeefeenBoompje.nl al ver van te voren bestellen d.m.v. de bezorgkalender.

Het boompje kan na ontvangst 4-5 dagen in de verpakking blijven. Om de kwaliteit van het boompje zo optimaal mogelijk te houden, raden wij je aan om het boompje niet eerder dan 4-5 dagen voorafgaande aan de gelegenheid te laten bezorgen. Haal bij ontvangst de geschenkverpakking uit de verzend doos. Zet het boompje op een zo’n koel mogelijke plek.

Ja, via de bezorgkalender kun je de gewenste bezorgdatum selecteren. De boompjes worden op ma. t/m za. bezorgd door Packs of DPD (ophaalpunten en België). De pakketdiensten streven ernaar om 95% van de pakketjes op de aangegeven dag te bezorgen. Het kan dus echter voorkomen dat het door jou bestelde boompje iets langer onderweg is. Het is verstandig hier rekening mee te houden bij het kiezen van een bezorgdatum.

Tip: Heb je een absolute deadline voor de bezorging van het boompje (bijvoorbeeld een verjaardag, trouwdag etc), neem dan geen risico, laat het boompje dan in ieder geval één dag eerder bezorgen! (NB: Hoe graag we het ook zouden willen maar helaas kunnen we bij te late levering van het boompje niet overgaan tot creditering van de het boompje en/of bezorgkosten).

Om de kwaliteit van de boompjes optimaal te houden, worden deze pas 1 werkdag voorafgaande aan de bezorgdatum verzonden.

Ja dat is mogelijk, maar uiterlijk tot 1 werkdag voorafgaande aan de bezorgdatum. Stuur ons een e-mail naar info@geefeenboompje.nl. Vermeld in de e-mail het bestelnummer en de wijziging.

Het is mogelijk om een boompje binnen Europa te versturen. Buiten Europa is dit helaas niet mogelijk vanwege de douane restricties per land.

Neem telefonisch of per e-mail contact met ons op. info@geefeenboompje.nl of 0228-234050.

Omdat de boompjes hoofdzakelijk cadeau worden gegeven, zal er nooit een factuur in de verpakking zitten.

Wanneer de ontvanger niet thuis is, wordt er geprobeerd het pakket bij buren af te geven. Wanneer dit niet mogelijk is laat de chauffeur een niet-thuis bericht achter zodat de ontvanger zelf een nieuwe bezorg afspraak kan inplannen. Als er na 5 dagen geen contact is opgenomen met de bezorgdienst, wordt het pakketje retour getuurd aan GeefeenBoompje.nl.

Wanneer het boompje niet bezorgd is op de gewenste bezorgdatum, bezoekt u dan de website van de bezorgdienst. U heeft één werkdag voor de bezorgdatum, een e-mail ontvangen. Hierin staat een link waarmee u uw bestelling kunt traceren. Mocht uit deze informatie niet blijken dat het boompje een dag later bezorgd wordt, neemt u dan contact met ons op. info@geefeenboompje.nl of 0228-234050.

Helaas is het niet mogelijk om het boompje te ruilen. Onze boompjes vallen niet onder het herroepingsrecht.

Wanneer het boompje bij ontvangst dermate beschadigd dat in de groei niet meer hersteld kan worden, dan lossen wij dit uiteraard. Neem in dit geval contact met ons op. info@geefeenboompje.nl of 0228-234050.

Ja, zowel in Nederland als in België is het mogelijk om een boompje te laten bezorgen bij een DPD ophaalpunt.

Ja, dit is alleen mogelijk na het plaatsen van een bestelling via de website. In het bestelproces kun je bij "bezorging" kiezen voor de optie: Ophalen bij onze locatie in Westwoud. Ophalen kan op ma-vrij tussen 08.30 – 17.00 uur en op zaterdag tussen 13.00 – 16.00 uur op onderstaand adres:

GeefeenBoompje.nl
Wijzenddijkje 19
1617 KZ Westwoud
iDeal Mastercard Visa VVV Giftcard Bancontact